onsdag och torsdag

 
Tänkte visa lite vad jag sysslade med förra veckan, i onsdags så mötte jag upp mina fina vänner Emma-Kaisa..

..och Sofie. Vi satt på en uteservering och drack årets första uteserveringsrosé, var ju tvungen att fira att sommaren hade kommit för en liten visit. Lite senare kom även Anton, Petra och Carl. Där satt vi ett tag och pratade innan vi begav oss upp till Artisten för att titta på musikaltreornas slutproduktion, nämligen en av mina favoritmusikaler Rent! Ryste, skrattade och dog utav vilka fantastiska röster endel faktiskt besitter. Jättebra föreställning. 

I torsdags så höll värmen i sig och vad passade inte bättre än att möta upp Fanny för att strosa omkring på Liseberg.

Här är hon, fina Fanny. Hon hade på sig en tröja ifrån Topshop, hatt ifrån Åhléns, byxor Miss Milla och väska ifrån Ellos. 
Och jag tog på mig ett par jeansshorts ifrån Levi's, skor från Dr. Martens, Tröja från Lindex och linnet har jag hittat längst in i garderoben. 
Men mest var vi där för att titta och lyssna på Miss Li. Hon är så himla duktig. Så bra torsdag! 
 
Annars har helgen varit en av de finaste. Tog med mig kameran, glömde minneskortet, deppade över det, kom hem, packade upp väskan och såg minneskortet på botten av väskan. Såklart. Jag har i alla fall hunnit med att åka till Jönköping och träffa Marcus. Vi picknickade på stranden, tog en kvällspromenad och satt ute på balkongen och drack vin sent in på natten. På lördagen hann jag umgås med Kajsa innan jag stack iväg på Marcus 20-årsfest. Där satt vi utomhus länge och jag avslutade kvällen med att åka tillbaka till Kajsa för att sitta på hennes altan och prata ikapp med henne och Jonas. 

Idag har min far m. familj varit och hälsat på oss i Göteborg. En så HIMLA bra helg. Nu laddar vi om inför en ny arbetsvecka. Prognosen visar regn och jag saknar redan Marcus och solen och allt man faktiskt kan göra när det är varmt och skönt ute så det lär bli en hel del Grey's-avsnitt denna vecka. Tror jag börjar redan nu faktiskt. 

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0