kristi himmelsfärd

Idag vaknade jag jämte Becca som kom till mig igår kväll. Vid tio-snåret åkte vi till Haga och mötte upp Emelie, Becka och Cecilia för frukost på Café Kringlan. Efter det åkte vi in till centralen och vinkade av Becca och in Markus. Vi gick därefter till Magasinsgatan och strosade i butiker innan Cecilia och jag åkte hem till mig. Lite senare mötte vi upp de tre tidigare nämnda vid Korsvägen för att sedan gå till Liseberg. Vi promenerade runt och åkte Balder och Kanonen innan Cecilia och jag begav oss till Max för att käka kvällis.

Nu ska jag avsluta dagen med att titta på Beyonces dokumentärfilm "Life is but a dream" för hundraelfte gången. Den kvinnan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0