50- och 20-årsfest

Såhär såg det ut när partytälten var färdigdekorerade och redo för gäster
Vi tog en familjebild
Alva hade bakat nästan 100 cupcakes och mamma satte upp foton som tagits genom åren på en tvättlina.
Här är en bild på henne och mig på Gran Canaria 1994.
Becka var såklart en av gästerna. Hon hade på sig min klänning från Asos och hade gjort sig 60-talsfin.
Sandra och Mikelina var där.
Och mina postis-vänner Julia, Filippa och Mimmi.
En härlig bild på Rebecca, Sandra och Ada.
Min fina familj hade gjort två låtar till mig som de framförde under kvällen. Jag blev så glad och rörd över detta. De fem personerna alltså, finner inga ord.

Här är en urmysig bild på pappa och hans fantastiska föräldrar och systrar.

En gruppbild på några av mina obeskrivliga vänner.
Och till sist en bild på bandet under kvällen- Calamares Calamares. Det var min bror och hans två vänner som stod för underhållningen på kvällen.

I lördags hade alltså mamma och jag gemensan födelsedagsfest. Det kom ungefär 80 gäster i alla olika åldrar till farmor och farfars gård och firade med oss. Temat var 60- och 90-tal och alla hade klätt upp sig så fint. Mamma var tidigt 60-tal medan jag var 1969. Hade en så bra kväll med de jag tycker bäst om och vädret var helt underbart. Fick också så himla fina presenter som bara var ett plus i kanten. Tack till alla som kom och gjorde kvällen oförglömlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0