födelsedagar fest och dans i trädgården

Nu var det ett tag sedan vi sågs sist, och det har minst sagt hänt en hel del sedan dess.
Fyllde 20 i torsdags den 4 juli och firade först med familjen och champagne och tacos för att sedan bjuda över min släkt för tapas och tårta på fredagen. Här är tårtan som min mormor gjort! 
Och här är jag. 
I lördags gick jag upp tidigt för att åka ut till min pappa och pynta trädgården laga mat och förbereda, jag skulle nämligen ha trädgårdsfest med mina bästa vänner. 
Min fina Evelina var där och hjälpte mig. 
Samt Marcus såklart. 
Sedan började mina gäster att komma, här är Sarah och Carl. Finisar
Fanny och Robin!
Och min bästa barndomskompis Emelie! 
Fina Kajsa och en liten skymt av Sarah. 
Marcus Emelie Kasja Ellen Julia och jag. 
Det åts mat
Och lektes lekar
Sedan blev det mörkt och vi dansade till gamla hits, pratade och hade det så himla bra. Jag måste verkligen ha jordens bästa vänner för den här kvällen kommer jag aldrig att glömma. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emiilije

Åh vad fint. Önskar att jag kunde varit där. <3

Svar: åh jag med! <3
Becka Fanny

2013-07-08 @ 11:49:26
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0