de senaste veckorna genom mobilen

Har nu inte varit inne här på jag vet inte hur länge, men under tiden så har jag ju sommarlov (!). Så jag carpar i princip allting. Tänkte att ni skulle få se lite hur det har sett ut. Jag har åkt båt med Kajsa en sommardag och pratat ikapp, fiskat och solat.
Har åkt ut med båten en varm sommardag och badat. Här med min bror. Har även blivit bjuden på en fantastiskt middag som avslutades med denna efterrätt. Nom.
Vi satt på Bryggan en kväll och drack rosé, som man gör.
Har såklart umgåtts med min karl så ofta jag har kunnat, en kväll satt vi vid bryggan och firade hans mors födelsedag. Med räkor och bad, såklart. Sen så har ju även Torpa Slottsteater börjat! Här är jag och mina två bästisar, Freyja och Evelina. (www.torpaslottsteater.se)

En kväll åkte vi till Simon för att dricka vin äta mat spela spel se blixtrar på himlen och prata prata prata.
 
Har det så himla himla bra just nu och vill aldrig att det ska vara något annat än sommar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0