måndagslista

Hur såg du ut för exakt ett år sedan?

När jag visar upp min trollstav som jag köpt i London

Har du någon fobi?
Händer. Eller mest smutsen som finns på händerna.

Vad tror du blir roligast i helgen?
Har så mycket att se fram emot denna helgen! Ska dels på personalfest och dessutom kommer Rebecca och då kan det inte bli annat än bra.

Din pepplåt för tillfället?

Denna låt får mig alltid på bra humör.

Hur ser din senast tagna webcambild ut?
 

Vad har du sysselsatt dig med då du haft dötid i veckan?
Tittar alltid på Nyhetsmorgon innan jag går till jobbet. Sedan har jag idag läst senaste numret av Sköna Hem. Nu ska jag se på Elementary, älskar Sherlock Holmes förstår ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0