helgen

Alltså! Vilken helg jag har haft. I fredags så åkte jag till Ulricehamn för att krama mamma och träffa Marcus. I lördags tog vi en promenad till Pingst's 2hand och fyndade lite småsaker för struntpengar. På kvällen träffade jag Kajsa för god mat och lite senare gick vi till Bryggan och umgicks med folk. Idag så har jag vaknat upp av solen, åkt ut till min kära mormor och umgåtts. När jag kom hem till Göteborg idag tog jag en springtur i Slottsskogen och möttes av glada barn som tittade på sälarna, ett gäng killar som spelade volleyboll på en strandplan och hånglande par. Bästa springturen.
 
Är så jädra pirrig inför nästan allt nu för tiden? Bara tanken på att träden snart börjar blomma och att vi snart ska få repa ute på torpa och att vi bokade tågbiljetter till Sthlm och Beyoncé idag att jag fyller 20 om bara någon månad och att jag ska få fira midsommar med mina favoriter på världens finaste ställe och att jag ska ut och resa med tre av mina bästa vänner. Hur bra? ALLTSÅ. Alla gråa januari-februari-marsmånader kan bara för evigt gå och dö för nu är jag redo för våren och sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0