bara så länge det finns stjärnor över oss

Har jobbat så infernaliskt mycket denna vecka att när jag kommit hem endast behövt vila ut. Vi är mitt uppe i att byta kontor med allt vad det innebär, så det är mycket som händer just nu. Har i veckan hunnit umgås med Becka, ätit thai, köpt blommor, tittat på Disney-filmer och fixat massa vuxensaker.

Ska imorgon ta mig till Ulricehamn för att köpa ny telefon (min nuvarande badade förra helgen) och gå på 50-årsfest. Ska krama om min familj med förstås. På söndag åker jag tillbaka till Götlaborg för att jobba och förbereda mig inför kommande arbetsvecka som kommer vara minst lika fullspäckad som denna. Nu kör vi gogogo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0