soliga dagar


Hahaha, skrattar så åt denna bilden. Idag hade vi tennis på idrotten. Det är så kul, för vår klass är över lag verkligen värdelös på idrott. När det gäller i stort sett allt och tennis var inget undantag. Vi har himla kul på våra lektioner iallafall.

Jag utnyttjar sannerligen vädret dagar som dessa. Dessvärre är jag sämre på att utnyttja min kamera. Men så är det, och det får vi leva med.

Idag hängde jag hos Ellen där vi mest njöt av solen och pratade. Vid fem ungefär mötte vi upp Simon och Jakob för en fika på torgis och lite senare kom även Sofia. Ikväll har vi haft familjekväll. Mamma och pappa fixade grillspett, klyftpotatis och bea-sås. Helt okej.

Har så himla härliga dagar nu för tiden att jag nästan glömmer av allt som är kvar att göras. Imorgon ska jag plugga i stort sett hela dagen men på kvällen ska jag få träffa min fina Amelia igen. Längesedan sist.

Ha det bra kids, och använd solskyddsfaktor!

Kommentarer
Postat av: Amelia

tennis alltså <3 saknar det dagligen

2012-05-04 @ 08:48:53
URL: http://ameliasvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0