balutstyrsel


Min farmor virkade livet och mammas kompis sydde resten av klänningen. Det är benvitt garn och fodertygen är i samma ton. Sedan har jag 12 stycken 30 centimeters breda remsor i fyra olika färger som är fästa i livet. Dessutom var det lite släp på klänningen och i ryggen ligger de virkade banden i kors.

Clutchen gjorde mammas andra kompis. Den är i virkad i samma mönster som livet och är också virkad med samma garn. På fötterna hade jag ett par sandaler som jag hade sedan tidigare.

Jag hade i ungefär ett år haft en bild av klänningen i huvudet, hur jag ville ha den. Även om den inte blev exakt som just den bilden skulle jag inte kunnat bli mer nöjd. Den blev väldigt Fanny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken klänning! skitfin!

2012-05-30 @ 21:36:03
Postat av: Oskar

Om du hade den finaste klänningen? Ja

2012-05-31 @ 14:30:08
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: fanny

Tack så mycket!!

2012-06-05 @ 09:06:44
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0