gårdagen

Tog elvatåget till Göteborg igår där jag mötte upp min bror och några av hans kompisar. Vi åkte och käkade innan vi drog till en replokal där vi hängde innan det var dags för konsert. Jag agerade mest åhörare när de andra spelade sånger som Wolf like me och Ooh la. Helt okej uppvärmning inför Kent.

Simon och jag kom till scenområdet i Trädgårdsföreningen ungefär 20 minuter innan konserten drog igång. Vi fick väldigt bra platser med tanke på att vi kom dit så pass sent. Efter att ett av världens bästa band spelat bland annat 400 slag, Färger på natten, Skisser för sommaren, 747, 999 och Mannen i den vita hatten (16 år senare) gick vi mer än nöjda därifrån. GRYM konsert!

Vi mötte upp de andra killarna med planer att dra ut. Efter lite glid längs bland annat Andra lång gick vi ner till vattnet och dansade på stranden tills klockan blev morgon. Jag tog åttabussen hem till Borås och kom hem vid halv elva och tog en sen frukost. Efter det har jag tagit det väldans lugnt idag. Kollat serier samt lagat mat. Just nu sitter jag i sängen efter att ha varit vaken  35 timmar i sträck och ska kolla några avsnitt Friends innan jag avslutar denna fantastiska helg med lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0