London calling


Igår hängde jag med min trogne kompanjon Rebecca. Utan några egentliga planer blev det rödtjutsdrickande, häng, dans och kebab med fina vänner innan vi begav hos hemåt. Vi somnade nog vid halv fem-snåret efter en fantastiskt bra kväll. Jag kom hem till min kära gård för någon timma sedan och har nu packat det sista. Om tre timmar far bilen till flygplatsen för att vi ska kunna åka till London. Jag kommer inte hem förrän tisdag, så det ska bli himla skönt!

Jag antar att jag har en del att visa er nästa vecka, så tills dess får ni helt enkelt hålla ställningarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gosis

2012-04-08 @ 15:15:20
URL: http://bonronnie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0