onsdag


Jag antar att åtminstone hälften av er även hänger på min instagram, så ni vet att jag är hemma. London har varit fantastiskt på alla sätt och vis. Ska berätta mer vad vi gjorde vid senare tillfälle (brukar gå bra), men nu ville jag mest säga hej.

Idag har jag hunnit med fika med saknade Becka och Cecilia. Becka och jag fick till och med tid till att göra koreografi senare. Vid tre tog jag en lunch med Sandra och Viktoria. Himla fint. Efter det begav jag mig till sömmerskan och provade min balklänning, som är SÅ FIN enligt mig.

Har mest kollat Friends och lagat mat efter att jag kom hem. Imorgon blir det en heldag med projektarbetesplugg. 16 dagar kvar till inlämning!

Hoppas ni skött er fint medan jag varit borta, nu ska vi få umgås ett tag igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

mitt liv har varit så mörkt utan dig

2012-04-12 @ 11:00:15
URL: http://hannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag älskar din stil!

stor kram

2012-04-12 @ 23:23:14
Postat av: fanny

Hanna: mitt liv har också känts dystert..

Anonym: Tack, vad roligt att höra!

2012-04-14 @ 22:30:51
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0