way out west

En rolig sak som hände under way out west var att min rymdtröja blev väldigt uppmärksammad.
1. Det började med att jag blev fotad av stockholm streetstyle, vilket gjorde mig väldigt glad.
2. Sedan när Amelia och jag väntade på Noah and the Whale fick jag en komplimang för t-shirten.
3. När vi skulle kolla på Säkert! kom det fram två brittiska killar som fotograferade tröjan.
4. När Amelia och jag satt och åt thai på trottoarkanten kom det fram en brittisk streetstylefotograf som ville fota igen. 
5. Precis när jag satt mig ner igen gick det förbi ett par, där tjejen pekade på mig och sa (skrek) SKITSNYGG t-shirt, jättesnygg!

Det värsta med detta vara att jag trodde att folk drev med mig? Sånt här händer aldrig mig och sedan händer allt under en dag. Trodde de gjort en grupp som bestämt sig för att kommentera tröjan. Blev ändå glad inombords, snälla människor. 

Här är iallafall bilden från sthlm streetstyle som kom upp igår.



Kommentarer
Postat av: Amelia

alltså så jäkla snygg!

2011-09-14 @ 19:35:07
URL: http://ameliasvensson.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, vad roligt! :D

2011-09-14 @ 19:41:48
Postat av: Anonym

vart har du köpt den? :D skitsnygg!

2011-09-14 @ 19:42:35
Postat av: Fabny

Den är från zara, köpt för två år sedan:)

2011-09-14 @ 19:59:28
Postat av: Idaklo

så snygg! och gud va kul :)

2011-09-14 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0