vårblandning

Idag kom jag till skolan vid åtta. Vid fyra slutade skoldagen på schemat, inte i praktiken, då slutade jag nog vid halv ett. Dock spenderades mina "fria" timmar med svenskainlämning. Klockan tjugo över fyra drog iallafall repet igång och det höll vi på med till halv nio. Övade också igenom dansen, som känns ganska bra nu. Puh.

Imorgon ska jag till skolan samma tid för att ta igen puggtimmar som försvinner i och med repetitioner. Rep på morgonen och efter skoldagens slut är det från tjugo över fyra tills det räcker. 

Och dansen, det är så kul att se att något man tänkt i huvudet blir så bra när alla engagerar sig, så måste säga ett stort TACK till de bästa danstjejerna (<3).

Såhär såg det ut förra året.

Puss och kram och allt det där, nu behöver jag sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0