bob dylan 70



Idag fyller min idol år, och det är inte det enda lyckliga. En av mina bästa vänner, Ebba, fick körkort idag. Grattis igen blebbi! Dessutom har det varit bebislycka, då Emmi fick en fin dotter imorse och Ellen blev moster. Så först fick jag ett samtal från en uuuuuurlycklig Ellen och sedan ännu ett samtal om att vi skulle cruisa till Gällstad, Ebba bjöd på fika. Har även pratat lite med Emmi och gratulerat.

Imorgon är det bal och mina två systrar ska gå. Fastän det är ofattbart mycket plugg kvar i skolan är det lyckligt runt omkring med studenter, bebisar, körkort osv. Och det gör en på bättre humör. Snart slutar skolan. Underbart.

Kommentarer
Postat av: emiilije

Och det är alltid gött att det finns en Fanny som får mig på bättre humör :) bra skrivet! Hehe. :*

2011-05-24 @ 20:34:06
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0