vän

Emiilije Bodinger. Min kära vän. 



Lärde känna varandra i sjuan, och i början var vi bra vänner. Hon var till och med min "bästa vän" på lunarstorm bland vänner, och det säger väl en del. På något sätt gled vi ifrån varandra under senare delen av sjuan och även åttan och nian. Under första året av gymnasiet "hittade vi tillbaka till varandra" igen. Och det var väl för väl.


Emiilije har ett av de finaste namnen jag någonsin hört. Emiilije, med två prickar på varsin sida om L:et. Vi har himla mycket gemensamt. Lyssnar på samma musik, har samma framtidsvisioner, gillar nästan samma saker, svårt att förklara. Dessutom har vi otroligt lika sångröster. Lagt upp några klipp då och då, och jag vet inte om ni tänkt på det, men vi sjunger väldigt lika varandra. 

She's ma bebbe. LOVE U

Kommentarer
Postat av: jessica

JAA! tack vad snällt, vad glad jag blev nu! gillar att jag har haft photoscape hela tiden men inte vetat att man kunde göra såna bilder där hahaha. roligt! tack så jätte mycket för att du berättade :D

2011-03-05 @ 12:57:28
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/
Postat av: emiilije

åh vad fint bebbe <3

2011-03-06 @ 18:32:55
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0