det löser sig

Hej vänner. Jag har fått så mycket positiv respons för mina senaste inlägg. Vet inte om det är ett gott eller dåligt tecken med tanke på vad jag skrivit. 

Idag har jag övat inför mina redovisningar som jag ska ha imorgon. Först om indiekultur och sedan om hur människor använder sina engelskakunsaper. Spännande, ha? De som går i SP09 kan skatta sig lyckliga.

Annars har jag kollat Playhouse Disney, och lite annat intressant. Imorgon ska jag se skolans ljus igen för nu är maggen bra. Mamma och jag gjorde min efterlängtade löksoppa till kvällsmat, det mår magar bra av. Slutar även halv två vilket innebär att jag kan ta den tidiga bussen hem. Yes (ellen).

Gått runt i flätor idag. När jag hade allt för tråkigt höll jag upp dem och lekte Pippi ett slag. 

Måste välja kläder med, behöver vara något väldigt indie eftersom jag ska representera alla indiekids under min redovisning. Jaja, mañana mañana, eller manana manana som vi säger. 

Nu ska jag läsa igenom mina tal och förebereda mig mentalt.

GOD NATT LOVERSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0