illuminati

Läste ut "Änglar och Demoner" häromdagen, så tänkte att det var hög tid att även se filmen. Största besvikelsen EVER. Ingenting stämde. De har ändrat namn, karaktärer, händelseförlopp etcetra etcetra.

Idag har jag iallafall bockat av matteprov samt redovisning på listan. Som belöning fick jag bestämma kvällsmaten; räkor, baguette, avokado och creme fraiche. Det håller åtminstone måttet.

Är jätteklen idag med. Ont överallt och har inte orkat göra mycket för världen, men det är rätt skönt att tycka synd om sig själv också. Blev lite gladare av Sofias inlägg dock, hon känner mig hon.

Kommentarer
Postat av: IdaL

såg första 5 min, somna o såg sista 5 min av filmen när vi var på väg till/hem från rom.... :(((((( det förstörde boken lite att vet hur det sluta. nu vet jag att jag inte ska se resten av filmen då. tack fanny. :)

2011-03-11 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0