end aj oill ålwejs löv juu

Insåg att jag hade saker att plugga iallafall. Så vad gör jag? Sitter och gör företagsekonomi, men fattar inte excel så gör det för hand. Dessa moderniteter... Kokar ägg också. Ägg äger.

Ska plugga tills jag blir klar och sedan ska jag väl städa mitt rum. Om jag orkar. 

Fick omdömena idag med. Det stod att jag kunde få höga betyg i matte. Han måste ha mixat ihop mig med en annan elev. Typ Hanna.

Titta vad söt jag är idag. Hatt och allt. Så sitter jag där och vinkar till er med. Mina bloggkompisar.

MÅ GUD VARA MED ER/ ER FANNY

Kommentarer
Postat av: IdaL

snygg hatt vaaaaaa :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2011-03-23 @ 16:02:23
Postat av: fanny

tack vaaaaaaaaa :D

2011-03-23 @ 16:37:56
Postat av: Hanna

MAY THE FORCE BE WITH YOU. LESS THAN 3.

2011-03-23 @ 18:59:56
URL: http://hanaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0