du tingest

Japp. Här ligger jag. Har tagit mig till skafferiet och hämtat min kärlek. Mint krokant <3. Förstår inte svårigheten att skriva ihop det till ett ord dock, eftersom det uppenbarligen är tänkt att man ska säga mintkrokant? Vi förstår varandra lika bra ändå.

Snart kommer mamma hem och då ska jag be henne att hon ska göra löksoppa till mig. Vart sugen hela dagen!!!

Har för övrigt haft en otrolig lust att skriva inlägg på inlägg på inlägg idag. Mest ironiska sådana. Men jag har behärskat mig! 

Ani smsade mig innan och undrade om receptet till den gula röran med skinka i hon åt här en gång då vi åt bakpotatis. 
1. Jag har inget minne av någon gul röra med skinka i
2. Om vi ätit det vet jag inte receptet
3. Det var ungefär två år sedan hon var här senast. Hur kommer hon ihåg denna gula röra?
Har lovat att fråga mamma sedan iallafall. 

Nu är det Musses klubbhus på Playhouse Disney. Därav rubriken.

Kommentarer
Postat av: Nilsemmy

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-12 @ 13:58:04
URL: http://nilsemmy.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0