Dag 20 – Din dag.






Sammanfattning av dagen: Mycket bra.

Vaknade med en godisätande Evelina jämte mig och gick sen in till min bror som fyller hela 14 idag och sjöng för honom. Dagen fortsatte med frukost till barnprogram och sedan gjorde vi chokladbollar. Som inte alls blev så goda. Sen åkte vi till Borås för att repa. Repet gick bra och vi gav bort de flesta chokladbollarna. Sen bowlade vi med mor för att fira eric och åt kladdkaka. Jag skulle varit bra på att ta kort idag men det gick sådär. Men nu ligger jag iallafall och pluggar samhäll och nu kom Marcus! 

Hoppas ni har haft en fin söndag! Kram



Kommentarer
Postat av: Evelina din bästi

Becka, det var du som väckte mig och bilden var söt. Mysdag, puss och tack!

2011-03-21 @ 18:47:00
URL: http://vinterflickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0