Dag 11 – Låt en vän skriva ett inlägg om dig

Jag bad min kära kamrat SOFIA skriva några rader om mig, så ni antagligen ser mig ur en annan vinkel. Haha. Iallafall, här har ni det:

15 ord som beskriver fanny:
fuck you, rolig, lent hår, barnprogram, tävlingsinriktad, pålitlig, smal, yster, ansiktsuttryck, naturlig, duktig, musikalisk, nyfiken, matglad, papoy

för att förklara dessa ord:

fuck you - två ord fanny använder kontinuerligt i alla sammanhang. är något bra? fuck you. är något dåligt? fuck you, då med.
rolig - får en alltid (oftast) att skratta när man är tjurig eller på dåligt humör. kommer med konstiga kommentarer, fula grimaser och/eller gör sjukt konstiga ljud man inte trodde var möjliga att göra (hahahaha sitter här och skrattar för mig själv när jag tänker på det)
lent hår - det är lent helt enkelt. och väldigt fint
barnprogram - hon har en förmåga att tycka att barnprogram är det roligaste man kan se på tv. playhouse disney är ett exempel, musses klubbhus och dora utforskaren, HAHA!
tävlingsinriktad - går alltid in för något när det verkligen gäller och är inte nöjd om det inte går vägen.
pålitlig - man vet att det stannar om man säger något
smal - hon är väldigt smal och fin lix
yster - alltså haha. hennes gosedjurshund som sover i hennes säng varje natt......... rör man henne är man dödens.
ansiktsuttryck - som lisa skulle sagt "fanny, du är väldigt fin och så, men ibland lyckas du verkligen inte" hihihihi
naturlig - hon är väldigt fin naturligt, utan att anstränga sig särskilt mycket. detta gäller även personligheten!
duktig - alltid varit väldigt ambitiös och gör sällan (aldrig) något halvdant. exempelvis skolarbete eller något estetiskt.
musikalisk - hon är extremt musikalisk. kan spela bla piano och sjunga jättefint. duktig på att lägga stämmor och sånt (avis=jag)
nyfiken - på både gott och ont hihi
matglad - fanny får verkligen JÄTTEdåligt samvete om hon inte ätit upp all mat hon tagit till sig och det är ALLTID henne man får vänta på i matsalen då hon ALLTID tar längst tid på sig att äta färdigt... 
papoy - ett ord som vi tillsammans försöker införa. det fungerar i stort sett till allt då det egentligen inte har någon betydelse.

samtidigt som vi är väldigt lika varandra och kommer (nästan) alltid bra överrens är vi även väldigt olika. jag älskar cola, fanny hatar. jag är blond, fanny brun, vi har inte direkt lika musiksmak eller stil och vi har heller inte känt varandra särskilt länge om man tänker efter. vi blev inte riktigt bra vänner förrän vi började i samma klass i ettan trots att vi känt varandra några år innan dess. tycker i alla fall om henne ganska mycket. men men. tror jag fått med allt nu. tack för mig hihi. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0