sträcker upp mina händer

Hej vänner. Om en timme ungefär ska jag pallra mig in till stan via moped. Ska ha körlektion. Efter det väntar två "lektioner" i skolan. Inte så värst seriös vecka det häringa. När jag slutat ska jag till Emiilije och hjälpa till med lite packning.

På tal om moped och körlektion. Man blir ledsen över att åka moppe när man är väldigt nära att ha ett körkort. Men som mamma och pappa säger: man kan inte hjälpa när man fyller år. Och då blir jag stolt mopedförare igen. Nästan. 

Tack för att vi förstår varandra förresten, angående förra inlägget. 

Nu ska jag dra några big bang theory-avsnitt (BÄSTA programmet i världshistorien).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0