talk



Hej kiddos!

Jag hade en jättemysig julafton, hela familjen var samlad och allt kändes världsbra.

Har börjat på en årsresumé, men funderar på att strunta i det. Jag är inte riktigt den som kollar tillbaka och försöker bevara allt som varit, utan ser mest framåt. Sammantaget har det varit ett bra år, iallafall. Jag har mått som sämst, men även mått som bäst. Jag har vuxit som person och förändrats både till det bättre och det sämre. 

Nu går vi in på det år som förmodligen kommer vara förändringarnas år. Jag går klart min sista termin i skolan. Jag kommer ta studenten. Ska jobba större delen av sommaren och, officiellt sett, inte ha sommarlov. I augusti ska jag även flytta, vilket förmodligen kommer bli det största steget, men som samtidigt känns väldigt bra. I slutet av året/början på nästa är det även dags för mig att ge mig ut i världen. Första anhalt verkar vara några månader i Asien tillsammans med Becka. 

Som sagt. Jag har lämnat ett väldigt fint och lärorikt år bakom mig och nu är jag peppad för ett, förhoppningsvis, finare och mer utmanande år. 

Hoppas er julafton var fin och att nyår blir bra. Att ert år varit bra också för den delen, men att ni vågar ge er ut på nya äventyr, och gör vad ni själva vill göra!

Hörs när vi hörs, som vanligt. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0