du frågar på vilken sida vi står, vi står på den dåliga sidan


Idag ligger Alva och jag hemma och tävlar om vem som är mest sjuk. Jag vinner. Kollar på lite sommarbilder och tänkte bjuda på lite brun hud.

Uppehållet, kan jag kanske nämna lite. Det var väldigt skönt, men jag tycker om att blogga, så det tänker jag hålla på med ett tag till. Tror det är bra med lite pauser då och då dock.

Imorgon kommer min bror Simon hem över helgen och även Rasmus och Martina kommer och hälsar på. 

Jag är pangförkyld med allt inkluderat. Skulle åkt till borås med mina tuffisar idag, men så blev det inte. Umgås med ingefärste, soffan, syster och playhouse disney istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0