monday

Hejhejhej barn. Idag har vi haft körövning, och så hade jag lite nationellt prov i engelska, muntligt. Min grupp ägde. Det var till och med kul att ha prov, det är inte så vanligt.

Just nu håller Martha på att flytta in vilket är mycket trevligt och jag själv är på väg ut. Irrar runt lite eftersom jag börjar packa nu inför vår lilla Stockholmstripp imorgon. Ska dit med fem urgoa tjejer från min klass för att imorgon strosa på stan för att sedan sova hos Sofias mormor och tillbringa onsdagen på FN-gojs för att få inspiration till projektarbetet. 

Efter kören idag blev det lite kvalitetstid med Beckas och mitt största fan (läs fän, inte fan) Freyja. Tjatade hål i skallen på henne, ber om ursäkt för det. 

Nu måste jag duscha och sånt där innan Sofia och Hanna kommer för att sova här. Bussen går halv sex imorgon, älskar tidiga morgnar som ni kanske förstått.

Ber om ursäkt för dålig svenska, men är lite virrig nu. 

HÖRS när vi hörs loverszzz

Kommentarer
Postat av: IdaL

Stockholm kommer bli grymt! pusshej!<3

2011-04-11 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0