nothing else matter.

En ganska så vanlig onsdagsmorgon. Sitter och dricker te, lyssnar på samson och är ganska så glad. Beror nog mest på att solen lyser över staden idag igen. Ganska så alla andra onsdagar framöver börjar jag elva. Känns bra med en sovmorgon mitten av veckan. 3 dagar tills jag är i London också. Underbart. En av de sakerna jag längtar till är Starbucks. Och gå på gatorna utan måsten och bara ta in storstadshysterin, folk går med sina mobiler i ena handen och latten i andra. Kostymmänniskor. Och att shoppa då förstås. Det ska bli himla roligt, och framförallt nödvändigt!! Nu ska jag dricka ur det sista ur tet och se vad dagen har att erbjuda!



/Rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0