TILLBAKABLICK PÅ FINA STUNDER - 2009




Vår och Vinter 2009.
Började med att jag fick en finfin julklapp av min mor, åka till london några dagar tillsammans med min syster och mamma. Blev en väldigt rolig resa med bl.a. musikaltittande, shopping och museum. Våren fortsatte med att jag umgicks med vänner, tittade på när min fina syster sjöng vackert och gick i världens bästa klass. Repade mycket inför torpaslottsteater och klippte gräset hos mormor och morfar. Festade med fanny och lyssnade på sommarmusik på våren och längtade ännu mer till sommaren. Var med Cornelia. Mådde otroligt bra helt enkelt, åkte till Turkiet med la familia och kusinerna, badade och levde livet. Sommarlovet började och jag tog avsked ifrån en klass som var som en liten familj.




Sommaren 2009.
Sommaren var höjdpunkten på hela året. Hade ett så himla fint lov. Blev kär i min Marcus och svävade på moln hela sommaren. Umgicks med en snygg fanny, spelade beachfotboll med fotbollslaget, åt kvällsmat med hanna i solnedgången vid hennes stuga, firade sofie vid sjön med massa härliga personer, gick runt i klänningar och knutar på huvudet, var med kajsa och marcus otroligt mycket och levde livet. Firade födelsedagen i Varberg med favoritpersonerna ifrån torpaslottsteater och badade, hängde, låg på gräsmattan och dansade in på småtimmarna. Var i falkenberg med snygg-freyja och cyklade mest, satt och myste på en ö med evelina och ibland var vi på en äng hos evelina och åt glass och hoppade. Var på Gothia cup och spelade teater 3 veckor i slutet av sommarlovet. Får inte glömma det bästa bandet coldplay som jag och Cornelia var uppe i Sthlm och tittade på i slutet av sommaren, helt klart den bästa kvällen - någonsin.



Höst och Vinter 2009.
Hade en fin höst också, började på gymnasiet i en bra klass med höga förväntningar, teaterlinjen. Trivdes och speciellt på teaterlektionerna. Blev mörkt, tillbringade den mesta fritiden med pojkvän och vänner. Åkte till en ny främmande stad tillsammans med Cornelia, Malmö. Massa skratt, shopping och träning och mys! Lärde mig att spruta eld också, otroligt roligt, fast det var i början av hösten.. Fikade och hade många dagar med godingar som freyja och evelina, var på jul på liseberg och gick modevisning i Göteborg för Petit handsewn, sjukt kul!
Tomten kom och jag avslutade året med ett nyår jag sent kommer att glömma tillsammans med mina tjejer!

Sammanfattning: Massor utav nya erfarenheter, kärlek, vänner och ännu mer kärlek. Låt 2010 bli ett minst lika bra år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0