you won't get my satisfaction

Vart lite mycket nu de senaste dagarna så har i stort sett kommit hem och somnat. Skrev bokrecension idag och nu har jag tre "prov" kvar denna veckan så det ska bli VÄLDIGT skönt med ett lov. På torsdag ska sofia och jag ha vår idrottslektion. Step-up, core och yoga. Det blir nog bra. Har tagit igen lite med de dagar jag missat i bloggandet, och de ligger på den dagen de skulle ha gjorts, så ni inte missar. Ha det bra, så ska jag sätta igång med att lära mig glosor. Tudi.

Kommentarer
Postat av: Elise

jag missade lucia- jättetråkigt!, men du strålade säkert som vanligt! :) kram på dig fannybunny!!! hihi två kommentarer på en dag från moi :D kramigenochigenochigen!

2010-12-14 @ 19:26:28
Postat av: Fanny

jag såg att du inte var där.. Haha, alltid uppskattat med kommentarer :) puss!

2010-12-14 @ 20:22:30
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0