Day 26 – Your fears

Nu låter det som om jag försöker vara cool eller något. men, jag vet inte vad jag är rädd för.

Jag är inte rädd för spindlar (jag gifte mig med dom när jag var liten), jag har ingen mörkrädsla, är inte rädd för ormar, jag älskar höjder, tycker om sjöar och hav, mår inte dåligt över att gå ensam. 



Det beror i och för sig helt på hur man definierar rädslor. Men vad jag verkligen verkligen verkligen avskyr är smuts och bakterier. Och det innebär disktrasor, smutsiga lakan, och FINGRAR. Fingrar är bland det äckligaste som finns. Något jag aldrig skulle göra är att stoppa in ett finger i munnen, eller ens på tänderna eller läpparna. Klarar inte heller av att kolla på folk som pillar i munnen utan kollar då bort. Det är okej om man precis tvättat händerna och måste pilla bort något i munnen, men usch. Får kväljningar bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0