Day 26, your fears

Mina rädslor då. Jag ogillar myror väldigt mycket och man kan nästan säga att jag är rädd för de (många samtidigt) Kan berätta en liten fin historia om min relation till myror. Det började när jag och Sandra bokade en sistaminuten resa till Grekland och hamnade på ett fint hotell, fick ett rum på bottenvåningen och allt var frid och fröjd de första dagarna... TILLS.. Det värsta (?) inträffade. Vi började få besök i våra sängar av grekiska myror. Urk blä usch. Myror får gärna vara om de är i sin rätta hemmamiljö och inte röramig. Men i sängar?!! Hallå. Vi stod ut tills de blev en invasion på sandras nattduksbord. Då gick vi till receptionen och sa så vänligt att det visst är en invasion. Så vi fick byta rum och där fanns inga myror gudskelov! Nu börjar det krypa på hela mig och något mer jag är rädd för är döden och att gå i mörker under broar efter att jag har sett "låt den rätte komma in". Ikväll är det jag Emelie meredith cristina derek mark osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0