Day 20, this month



Snygga classmates i början av månaden (typ). Ju.



Fick tandställning i början av månaden. (är glad över det om ca 14 månader) men har redan sett skillnad så lite glad är jag väl för den.






Repade med fina tjejer med vår teater och hade en och en annan föreställning, grymt.



Hade luciaframträdanden med dessa fina flickor.

Var med min marcus, hade grey's-kväll med ellen, var med freyja och evelina, luffis-gänget och massa mer.



Kunde se ut såhär. Tråkigt.



Och såhär.

Fanny var söt på kören.



Förra helgen i Stockholm.

Och denna helgen har det varit föreställningar och fest. Idag är jag sjukligt trött och imorgon är det sista skoldagen för den här terminen. Halva tiden på gymnasiet har jag gått, och jag ser sjukt mycket fram emot andra halvan tillsammans med min klass. Mmmmmmm.

Day 20 – This month 
Day 21 –  Favorite vacation
Day 22 – Your room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0