day 10, what you wore today,

VET, jag har glömt "your beliefs" men, vi kör allt i ett.

Vad jag tror på, har konfimerats och döpts och är med i svenska kyrkan. Men att jag är så värst kristen vill jag verkligen inte påstå. Jag kan inte ge något hemskt vidare roligt svar på detta.

Nu sitter jag på världens proppfullaste buss upp mot el stockholmo och min kära syster. Ska bli en mysig helg. Vi ska gå på julmarknad, titta på idolfinalen (i tv) och äta lite gott kanske, köpa lite julklappar. I morses var det nationella matteb-prov. Ingen kommentar på den. Och jag slängde på mig det första bästa i min garderob, men jag ska följa dessa trettiodagar och visa er vad jag hade på mig idag. Gött!

Ps, hade bråttom ni vet mellan nationella - hem och packa - åka ut till bussen. Så mobilen funkade fint.







Day 10 – What you wore today 
Day 11 – Your siblings 
Day 12 – What’s in your bag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0