årsresumé Januari - juni

Samanfattning: Massor utav nya erfarenheter, kärlek, vänner och ännu mer kärlek. Låt 2010 bli ett minst lika bra år.
Så skrev jag i min förra årsresumé utav mitt egna liv. Får se om det har uppfyllt kraven.

Januari - Mars.
i början av Mars åkte jag till London med kajsa och vi hade det fett.
Januari - Mars = Mitt liv förändrades drastiskt och jag var nere under några månader. Men livet gick vidare och jag hade så himla fina vänner som var där. Idre var kallt men fint. Kajsa och jag hade några underbara dagar i london också.
April - Juni.
April - Juni. = Började inse att det inte var ett mörkt täcke som låg över världen utan att det fanns sol. Gjorde en lista över sommaren:
• Fiska och bada med Emelie och Kajsa.
• Sova på Fannys hustak.
• Umgås med torpa-vänner. 
• Vara med Marcus såklart.
• Spela teater med världens bästa gäng.
* Dricka smoothies till frukost varannan vecka
* Bli brun
* Få fräknar
Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0