A moment.

A moment då. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta och berätta. Har varit med om sjukt många fina och dåliga saker. När jag och min kärlek blev ihop och detta nästan 1,5 året är väl ett moment i säg. Ett annat hallelujah moment är väl alla fina avslutningsfester med mina favoritmänniskor på torpa. Och inte bara avslutningsfesten utan hela spelperioden, fast då knyter man verkligen ihop påsen. Snyft. Ett roligt minne är när jag och sandra står och väntar på hennes mamma, vid stan. Så står vi vid en parkering där hon Skulle komma till, så kommer det en EXAKT likadan bil och svänger ner på parkeringen och vi tar tävling till bilen "snabbast dit!" säger vi och hoppar in. Slänger in oss i bilen när vi upptäcker att chauffören varken är sandras mor eller far. Fel bil. Dog av skratt. Nästan.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahaha, alltså jag kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det. hahahahaha. det var så sinnes pinsamt

2010-12-09 @ 22:09:07
URL: http://mysaturday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0