H.H







Ellen och jag tog en 100-buss till Göteborg för att sedan ta spårvagnen till korsvägen och kliva in på Liseberg. Klockan var ungefär kvart över sex och vi ställde oss ganska långt fram. Tiden gick otroligt långsamt och jag tänkte på Emiilije och Felix som köat ända sedan sexsnåret på morgonen. 
Ungefär halv åtta började trängseln sätta fart och jag hade en tjej tryckt i ryggen, för att hennes gäng försökte trycka sig förbi, längre fram. Ellen och jag stod kvar som en mur. Ingen skulle få komma framför oss och våran plats. Ett gäng som druckit llite för mycket och även fått i sig lite annat var även ett stort irritationsmoment.
Hurricane kommer ut och presenterar Håkan och bandet och när de börjar spela Tro och tvivel så blev hela publiken galen. Helt underbart! All min koncentration lades nu istället på Håkan och jag kopplade bort omgivningen, småtjejerna och de alkoholpåverkade. Han satte alla låtar perfekt!
När "Känn ingen sorg för mig Göteborg" spelades lyfte hela gbg. Det enda som saknades var en Sofia, en Elise och låtarna "13", "Vi två 17 år" och "Bara dårar rusar in".
Ellen och jag tog bussen som gick fem över halv elva till borås där emmi hämtade oss. Väl hemma tog vi varsin macka sen somnade vi så fort vi lade huvudet på kudden.

Nu är det match i Östra Frölunda som står på schemat. OTROLIGT viktig match så vi får hoppas att det går vägen. 

Håkan Hellström är den finaste människan i världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0