text



Idag gick Malmio, Kantis och jag hem till Katten för att äta pommes och bearnaisesås. Och plugga också, det blev det mycket av! Just nu våfflar Sofia Ellens hår och snart kommer även katten aka ebba hit. Amerikanska pannkakor, gott!
Imorgon är det maskerad, kul! Först svenska, sen konsert och efter det relliprov. Nu ska jag plugga lite mer ur boken "söka svar". Sofia och Ellen får skylla sig själva. HE HE. Nej då, dom kan det nog.
Ellen och Sofia retar mig konstant för att jag i fredags sjöng lite fel, det är mänskligt. Får väl leva med det ett tag tror jag.
Ellens fina tröja klär mig nu. DAGENS OUTFIT
nu kom ebben


Kommentarer
Postat av: ANONYM SKRIVER:

thriiiller thriiiilllerrrrr

2009-10-22 @ 22:15:57
Postat av: fannnnny

okej sofia

2009-10-23 @ 14:48:09
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0