Mattesnillet



Idag på matten var jag måttligt glad. Fattade inte någonting och var riktigt sur. Ellen fattade precis hur man skulle göra och förklarade glatt för mig hur man löste uppgiften. Med försök från både henne och min mattelärare att få mig att förstå, fattade jag efter sisådär 20 minuter av lektionen. Kan säga att matte inte är mitt starkaste ämne.
Sen i slutet av lektionen ställde vår matematiklärare en kluring till oss. JAG LISTADE UT DEN!
Något i den stilen "Det krävs en riktig mattehjärna för det där, bra" sa min lärare till mig och Ellen och jag kollade på varandra och började garva. Mattehjärna, japp. Detta kommer jag leva på länge.


Kommentarer
Postat av: naomi

snygg

2009-10-13 @ 18:51:06
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0