DET VAR DET BÄSTA JAG GJORT. SO TO SPEAK.

Okej. Jag är helt uppe i varv! Går inte att beskriva.
Helgen har varit den bästa på länge.
Fredag: Spenderade jag med tre vänner och en film. Jag skulle varit Jerry i det sällskapet, ja men om vi var "de tre vännerna och jerry". Jag blir alltid mobbad. Filmen var förövrigt väldigt dålig/hemsk/äcklig och allmänt konstig. Så den rekommenderar jag er inte att titta på.
Åkte hem.
Vaknade av min väckarsignal och var PEPP på att åka till Sthlm. Hämtade Cornelia i Linköping och vi taggade med banan och apelsinjouice.
Framme i Sthlm shoppade vi. klänning byxor osv. (Visar imorgon!) sen mötte vi upp Sandra o Elin för att gå till Stadion.
Kö kö kö kö kö.
Gå i äckliga gamla pizzor osv. Men det var det värt.
Fick världens bästa ståplats och vi trängdes bland folk (tyckte vi) under förbandet. När COLDPLAY väl kom, efter en och en halvtimme efter förbandet, så var det inte trångt. Utan t r å n g t. Svettigt men heelt underbart. Det går inte att beskriva hur känslan känns. Speciellt inte när jag och mina fina vänner var 5 meter ifrån de ett tag. Jag kan inte beskriva. Bästa kvällen.

Ja, jag kan leva på detta hur länge som helst och pladdra på. Men jag antar att de som läser redan har slutat läsa för längesedan.
Vi shoppade idag lite med, sen åkte vi hem. Och ikväll har jag varit med Marcus. Fin avslutning på en redan topphelg!

BIlder får ni imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0