helgen och bilder från veckan

Den här veckan har gått så himla fort, men tänkte visa lite vad jag har sysslat med! I onsdags kom min vän Cecilia väldigt spontant till mig, vilket såklart var hur bra som helst. Även om vi inte ses alls ofta så är det alltid samma sak när man träffas och jag vill alltid ha henne i mitt liv. 
Vi gick till affären nästan direkt för att handla godsaker till kvällen. 
En liten stund senare kom även Fanny och umgicks med oss. En av de bättre onsdagarna! 
Så var man ju även ledig på torsdagen och som ni vet, så började vi med att äta en dunderfrukost och sedan gick vi även till Liseberg för att åka karuseller. På kvällen kramade jag Cecilia och Fanny hejdå och jag, Marcus och Emelie åkte hem för att möta upp Sofie och äta thai-mat. En fantastisk dag! 
 
Helgen har ju också gått så himla fort, både igår och idag har jag repat med Torpa Slottsteater och igårkväll åkte jag även en sväng till Väröbacka med Emma-Kaisa och Evelina för 50-års fest. Skoj! Nu ska jag ladda om inför en ny och hel arbetsvecka. Men jag ska faktiskt både på konsert och musikal denna vecka så det ska vi nog klara oss igenom.
 
Ha en bra söndagskväll! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0