fredag

Lista på bra saker.
 
1. Att imorgon ska jag få gå på fest hos Fanny. 
2. Att det är ute hos hennes farmor och farfar (= älskar det stället. Har firat min bästa midsommar där en gång!)
3. Att nästa vecka jobbar jag två dagar.
4. För jag ska ju Beyoncé med Fanny på onsdag. Så jävla fett.
5. Studenten nästa fredag. Ska bli kul att se mina små gryn springa ut och bli arbetslösa <3
6. Att jag ska på konsert en vecka efter Beyoncé. Typ. Håkan ju!! Kul ska det bli.
7. Att jag är så himla kär i Marcus.
8. Midsommaaaaaaaaar. Vilket betyder ett härligt gäng vid ett jättefint ställe. Längtar.
9. Ja, sen är det väl att ja fyller 20 och ska resa till USA. Ingen big deal.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0