torsdagslistan

ÄR: Just nu väldigt glad över att jag ska möta våren och sommaren i Göteborg med
allt vad det innebär.
GER INTRYCK AV ATT VARA: Snäll? Vet faktiskt inte, är nog väldigt olika beroende på situation och miljöer. Kan vara väldigt
social och pratig (kanske lite väl) men också tvärtom. Såklart.
KAN: Prata. Skriva snabbt på datorn. Sorligt att det är det enda jag kommer på som jag kan.
BLIR GLAD AV: Mina vänner. Min pojkvän. Min familj. Sommar. Torpa. Glada människor. Grillat. Åka båt på sjön. Att resa.
HAR: Lite ont i halsen. (Som vanligt)
VILL HA: Pengar. Ska ju resa i höst och vinter och sparar sparar sparar så mycket jag kan. Men finns ju så
mycket annat man vill köpa också.

 

 

SKULLE VILJA: Jobba 4 dagar i veckan istället för 5. 5 känns som en dag för mycket.//Bortskämd.
BRYR MIG OM: Människor runt omkring mig.
TRIVS MED: Att vara jag.
KÄNNER OBEHAG INFÖR: När människor biter på sina fingervantar, att bita i isglass, knarrande snö,
och såklart alla hemskheter i världen.
PLANERAR ATT: Jobba till fem och sedan hänga med bästa Evelina och Freyja. Kanske gå till skojarbacken alt andra lång om vi har lust.
SKULLE VILJA BO:På franska rivieran. I bullerbyn. I New York.

 

KLÄR MIG GÄRNA I: Något bekvämt. Helst typ svarta jeans, en svart t-shirt och kofta och loafers.
ÄTER GÄRNA: Tacos. Känner sånt jobbigt sug efter tacos i detta nu.
DRICKER GÄRNA: Coca-cola.
TRÄNAR: Gärna indoor walking. Älskar't
TITTAR OFTA PÅ: Tv.
LYSSNAR OFTA PÅ: Hello Saferide, Säkert!, Beyoncé, Mumford and suns, Of monsters and men, Iron & Wine, Coldplay, musikaler.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0