Dag 20- Tio saker du är bra på

Bad mina närmaste om lite inspiration till detta. Har lite svårt för att berömma mig själv rätt upp och ner. Detta är jag iallafall bra på enligt dem:

1. Jag är bra på att skriva, uttrycka mig skriftligt (elise)
2. Jag kan mycket om Harry Potter (hanna)
3. Jag är bra på att säga vad jag tycker och säger vad en person behöver höra, inte vad personen vill höra. Säger det ändå utan att vara elak(ellen)
4. Jag är allmänt kunnig (amelia)
5. Jag påverkas inte av andra och står för min åsikt (mamma)
6. Jag är bra på att vara självsäker, på ett bra sätt (becka)
7. Jag är bra på att göra söta/fula/asroliga grimaser (ebba)
8. Jag är bra på att sjunga och är musikalisk (sofia)
9. Jag är bra på att springa och är duktig i skolan (pappa)
10. Jag är bra på att få saker gjorda. Inte bara läxor och sånt utan att hålla kontakt med folk, hitta på saker, ta initiativ och så (emiilije)

Snälla, kära människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0