Dag 12 – Låt en vän skriva tio saker om dig.

1. Rebecka tycker om att spela teater och är minst sagt duktig på det!
2. Hon hade en söt liten glugg som jag men nu har hon tandställning och kommer få världens snyggaste tänder.
3. Hon gillar att göra bakåtvolter på studsmattan men ibland kan det hända att hon landar på nacken och att hennes vänner blir VÄLDIGT rädda.
4. Hon har sjukt snygg stil och blir alltid bra på bild.
5. Hon gör de godaste smoothiserna man kan tänka sig.
6. Är snabb på att lära sig saker och vill lära sig.
7. Tycker om att springa och sånt.
8. Hatar katter.
9. Snor mitt nagellack (det rosa).
10. Är en sjukt bra vän som man kan lita på och som alltid finns där.
Detta skrev min fina Evelina. Hon skrev tio saker så jag ändrade rubriken. Idag har jag mest åkt bil hem från Stockholm och tränat lite. Nu är jag hemma hos marcus och tittar på Big brother. Haha. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0