how wonderful life is while you're in the world

´
Hanna förklarade för mig hur jorden blev till igår, skönt, nu vet jag det. Undrar varför alla snackar om gud och såna saker när Hanna vet. Hon talade också om att vi människor består till 90 % av stjärnor, det tyckte hon var fint. Jag tyckte det var ganska fint jag med. Hon sa att universum är 40 miljarder ljusår stort (tror jag) och att jorden kommer gå under om ett antal miljoner år. Jag kände mig lite stressad. 

Hon vet så mycket den där Hanna. Vi gick ut med samma poäng från Stenbock, men jag brukar säga att hon är smart jämt och jag bara på halvtid. Det stämmer ganska bra. Men jag tycker så mycket om heltidsarbetande Hanna. Dessutom var hon väldigt fin i tidningen idag.

Lånade med mig en bok från henne med, hon har ett eget litet bibliotek hemma, det är därför hon är så smart tror jag. Jag har läst den på engelska innan, men vore trevligt att se om den är lika bra på svenska.

Hoppas ni läste, för detta var ett intressant inlägg.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha. Tack fanny. Det kändes varmt i hjärtat när jag läste dethär.



Ps. Jag tycker du är smart på 3/4-dels tid.

2011-02-06 @ 13:07:09
URL: http://hanaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0