-+/

Läst igenom era kommentarer nu. Kul att jag vet vilka två av er är. Haha. Iallafall, tänkte att jag börjar med en bild från min vardag, från mitt rum, från mitt hus, från min kamera, just nu, så har jag uppfyllt några önskningar? Nej, men tack! Fortsätt säga vad ni vill, när ni har "chansen".

Idag tog jag med kaffe till skolan och bjöd mina vänner, ebba hade med sig muffins. Vi har fördrivit dagen med att spela wikipediaspelet, haft i två olika hörlurar i öronen och lyssnat på olika låtar, tagit fula cam-bilder, pratat studenten med mera med mera. Så ser våra dagar ut nu för tiden, väldigt mycket fria lektioner vilket innebär frihet under ansvar. Och det är ju trevligt.

Nu hade jag tänkt krypa ner under täcket jämte Yster (hunden på kudden) och läsa lite i den fina blåa boken. Tänkte be Hanna ta lite bilder på mig imorgon så ska jag visa alla hur jag ser ut, inte för att det är något märkvärdigt med det men. 

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: emelie

EY, wikigame heter det. OCH jag var först i uhamn med det. Import direkt från Sthlm. Jag är en så stor trendsättare.

2011-02-09 @ 22:59:22
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0