recap

Hi kids.

Tänkte att det var ganska längesedan jag faktiskt sa något. Så därför tänkte jag berätta om min helg, som var världsklass.

I fredags åkte som sagt viktoria, rebecca och jag till mikelina för lite mys/förfest. Senare begav vi oss till x&y, där hade vi himlans kul. I säng låg jag inte förrän framåt småtimmarna och somnade vid halv fem-fem hos en vän.

Vaknade i ett regnigt Borås och när jag kom till ulricehamn var det dags för luciaframträdande. Mycket sånt nu framöver! Alva och jag avslutade lördagen med tacos och några avsnitt av "Friends".

Även idag har vi haft framträdande och efter det bjöds det på julbord. Vilken minut som helst ska vi till rasmus och martina för att umgås och äta.

Hoppas er helg varit fin, och vi hörs när vi hörs! x

Kommentarer
Postat av: emiilije

jag läste "världskass". men tyckte snarare att det var världsklass. då fick jag läsa en gång till. haha

2011-12-04 @ 19:38:07
URL: http://emiilijebodinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0