lucia



Hej ungdomar. Och pappa!

Ikväll ska vi ha luciaframträdande med kören Occapella i kyrkan. Det är den konserten alla sett fram till mest tror jag, för där kör vi hela programmet, inklusive solistlåtarna, plus att vi sjunger med Occapella då, och att det brukar komma mycket folk som vill lyssna. Jag är sjuuukt pepp för det ska bli asnajz. För er som förstår menar jag alltså att ni ska komma och kolla ikväll. Första konserten är klockan 19.00 och nästa 20.30. Känner ni tvånget?

Men innan dess har jag en ilämning att skriva färdigt. Så, vi ses väl ikväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, missar detta, kan inte ni filma och lägga ut på bloggen???? :)

2011-12-07 @ 17:21:59
Postat av: IdaL

håller med föregående talare :( suger att vara sjuk juuu :(

2011-12-07 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0