slappardag

Okej. Hey kids. 

Har suttit i en och en halv timme för att försöka få ihop ett någorlunda hyfsat klipp från wow, men det är svårt. Har åtminstone fått ner 34 minuter film till fem och en halv. 

Så. Idag har jag ätit amerikanska pannkakor till frukost och efter det har jag legat i min säng i stort sett. Kan varit det bästa jag gjort på hela sommaren. Nej, men nästan. 

Klippet tickar upp på youtube i skrivande stund och kommer alltså upp på bloggen relativt snart. Har dessutom massa bilder från telefonen som väntar på att komma upp (ja, jag är också trött på alla dessa mobilbilder, men kameran är inte hemma än). Har en känsla av att det kommer komma upp många inlägg idag. Hoppas det är okej med er (hehe).

Kommentarer
Postat av: sandra

var är byxorna/shortsen ifrån? fina!

2011-08-15 @ 22:17:01
Postat av: fanny

De är från zara last year! :)

2011-08-15 @ 22:31:54
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0